10 Kasım 2009 Salı

DEĞİŞEN GENÇLİK


Değişen gençlik dedim evet gençliğimiz her geçen yıl değişiyor.Değişiyor peki sizce iyi yöndemi kötü yöndemi? Evet bence iyi yönde.Burda bahsettiğim gençlik genel değil bezge gençliğidir.Tabi genel olarak Türkiye gençliği de değişebilir ama ben burda bezge gençliği üzerinde duracağım.Eski gençliğimiz yani 10-15 yıl önceki gençliğimiz bugünkü gençliğimizden biraz daha farklıydı.Sakın ha o abilerimiz beni yanlış anlamasınlar.Zaten bazı şeyleri kendileri bize anlatırlar.Örneğin;lise hayatlarında pek fazla okula gitmezler ve fazla derslere girmezlermiş.Kitaplarını sınıfa vırakır sonra çıkarlar gezerlermiş.Ya da büyüklerimiz anlatırlar eskiden damlarda fazla üzüm kalmazmış bazıları koparır yerlermiş oysa şu an ki gençlik büyüklerimizin dediğine göre biraz daha iyiymiş bunu onlar diyor.Peki şu an ki gençliğimiz dört dörtlük mü süper mi hiç te değil.Tabi her dönemin bana göre iyi ve kötü gençliği vardır.Ama bana göre şu da bir gerçek ki Bezge gençliği bana göre iyiye doğru gidiyor.Ve Allahın izniyle daha iyi olacak.Tekrar diyorum sakın büyük abilerim beni yanlış anlamasın.Eğer olumsuz birşey dedimse tekrar herkesten özür diliyorum.(YEDİTEPE EKSPRES)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder