22 Ekim 2009 Perşembe

ÖZLEDİM

İsmini açıklamak istemediği bir hemşerimizin yazısını sizinle paylaşmak istiyoruz.Yazı bezge ağzıyla yazıldığı için orjinal olarak yayınlıyoruz.
Köyümün kışlarını özledim, kışın soğuk havasında gülle oynamasını çellik çöp oynamasını hele hele çamura çizdiğimz çizgi oynamasını o kış gecelerinde tandır ekmeğini atıp başında beklemesini hacı beşirin.ahmetin düğeninde topal duranın düğende saatlerce ayakta sohbet ettiğimiz gecelerini özledim.kuran kursu önünde Rıfat amcanın govalaması park önünden ismetin govalamasını özledim. sabah olunca ssobanın üzernde ekmek ısıtmayı yazdan yapılmış peynr sürk yoğurdu özldm sabahın 9 da kuş tutmaya gitmeyi boğaz mahmelen gocadaş karacaahmet ı sarı gurak dana kemalın kurağı yorulmak demeden 500 dal-çıbığı serip toplamayı özledim. Akşam olunca tutulan kuş paylaşımı yapılınca sene tavlular gitti bana tavsuzlar geldi felan anlaşmazlığı özledim. Bide çınardan karşıcağa bitleneden mıhlısakısa geçi yaymaya gitmeyi yast ıgayalarda azzıklarımızı yiyip çay içmeyi özledim hiç unutamadığım kışın abazın gahvede maçı dışardan pencereye yapışarak soğuğa aldırış etmeden maç izlemeyi özledim camide mevlit ilahi dinlemek bahane lokum yemek şahanedir çocuğuz ya bi daha bi daha almak isterdik alişanlı amminin kovalamasını terliği yememek için kapıya itişip kapışıp koşturmayı özledim.(YEDİTEPE EKSPRES)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder