21 Ağustos 2009 Cuma

SİZ ENGEL OLDUKÇA , BİZ DEVAM EDECEĞİZ...


Tüm hemşerilerime hayırlı ramazanlar dileğiyle.Konuyu sizlere nasıl izah edeceğimi bilemiyorum.Bildiğiniz gibi sitemin adresini değiştirdim.Ama bunu keyfimden yapmadığımı siz değerli hemşerilerime söylemek istiyorum.Çünkü önceki adresim bazı kendini bilmezler tarafından heklenmiştir.Bu insanların amacı ne bilmiyorum ama bezgemizin iyiliğini istemeyenler diyebiliriz.Çünkü bezgemizde bezgemiz için hizmet veren dört site var.Bu siteler bezgemizde olan biteni farklılıkları sanal ortamda sizlere sunuyor.Bence bu kişilerin belli bir amacı da yoktur.Onlar tam bir bezge düşmanıdır onları kınıyorum.Benle bir sorunu olan yan tarafta iletişim bölümünü kullanabilir.Lütfen bana düşmansanız tüm bezgelilere düşman olmayın.(Burda kınadığım kiş
iler diğer siteler değildir yanlış anlaşılmasın.)(YEDİTEPE EKSPRES)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder